Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azurit blogja

Azurit blogja

Ne gondolj a sasra játék

2021. szeptember 01. - Azuritt

Szar ez így, hogy hamarosan dönteni kell, melyik embrió maradjon. Minél többet gondolunk rájuk, minél többet beszélünk róla, annál jobban kötődünk hozzájuk. És persze ott vannak a képek, amik szembe szöknek a legváratlanabb pillanatokban. Például hol Egyke ül magzatpózban egy pici burokban, és szorongat egy harangvirágot. Hol olyasmi, hogy az Ikrek mi mindenre lennének képesek együtt. A semmiből ugranak elő, épp mielőtt beérkezik a busz, fölösleges, giccses, irreális képek, mégis úgy szállsz fel a buszra, hogy azt se tudod, hanyas, mert csak ezt a képet nézi az agyad. Szóval igen, megszeretjük az Ikreket, és megszeretjük Egykét. Miközben hamarosan észérvek mentén dönteni kell arról, hogy melyik menjen, melyik maradjon. 

Olyan ez mint a ne gondolj a sasra játék. Ne gondolj rá, hogy ne kötődj, de úgyse tudsz másra gondolni. Tegnap napközben volt erős Cicamaci, hajnalban sírva keltett fel. Hajnalban én voltam az erősebb, ma délelőtt én omlottam kicsit össze, amikor Tanumnak meséltem erről.

Most kicsit sok a minden.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiszoval2.blog.hu/api/trackback/id/tr6116676640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása